Робота з симулятором машини Ноймана

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Архітектура комп'ютерів

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України Національний університет “Львівська політехніка” Кафедра ЕОМ  Звіт З лабораторної роботи №4 З Архітектури комп’ютерів На тему: Робота з симулятором машини Ноймана. Дослідження архітектури системи команд. Львів – 2012 Мета: зрозуміти принципи виконання архітектури системи команд на тимулятора машини Ноймана, зрозуміти і дослідити виконання інструкції. Завдання: розширити архітектуру систему команд тимулятора машини Ноймана, скласти програму на асемблері з розшириним набором команд, перетворити її у машинні коди, запустити тимулятор, увести до нього коди машинних, проаналізувати і пояснити отримані результати, довести коректність роботи розширеного набору команд, скласти звіт з виконання лабораторних досліджень та захистити його. Теоретичні відомості:  Рис. 1. Схема роботи асемблера Загальна схема роботи асемблера (рис. 1) складається з 2 проходів. На першому проході асемблер перевіряє коректність синтаксису команд. На другому виконується генерування відповідних машинних команд, тобто числового представлення асемблерної команди. Функція readAndParse виконує зчитування рядку асемблерної програми і декодування на відповідні поля: мітка, код операції, операнди. Отримана таким чином і декодована інструкція перевіряється на коректність: існування команди, відповідна кількість аргументів, існування міток та т. п. Функція testRegArg перевіряє коректність використання назви регістра. Функція testAddrArg перевіряє коректність використання адреси. Функція labelArray перетворює відповідну мітку у адресу. Program.as та program.mc – відповідно вхідний та вихідний файли.  Рис. 2 Функціональна схема тимулятора. Симулятор починає свою роботу ініціалізацією пам’яті та регістрів 0 значеннями (рис. 2.). Наступним кроком відбувається заванаження програми у машинних кодах в пам’ять. Далі відбувається покрокове виконання інструкцій та вивід стану на зовнішній пристрій (чи на екран консолі чи у файл). У stateStruct зберігається стан машини – значення регістрів, пам’яті та програмний лічільник. stateStruct Функція Run виконує обробку інструкцій з пам’яті, функція printState виводить поточний стан машини, а функція convertNum виконує перетворення числа у доповняльний код. Індивідуальне завдання згідно варіанту : 12варіан: циклічний зсув вліво Зміни в кодах симулятора: #define LCS 7 ///////////////////////////////////////////////////////////////////// int LCS(int,int); ///////////////////////////////////////////////////////////////////// else if (opcode == LCS) { if(state.reg[arg0]<0){ state.reg[arg0]<<=1; state.reg[arg0]=state.reg[arg0]+1; } else{ state.reg[arg0]<<=1; Зміни в кодах компілятора: #define LCS 7 ///////////////////////////////////////////////////////////////////// if (strcmp(opcode, "add") && strcmp(opcode, "nand") && strcmp(opcode, "lw") && strcmp(opcode, "sw") && strcmp(opcode, "beq") && strcmp(opcode, "jalr") && strcmp(opcode, "halt") && strcmp(opcode, "LCS") && strcmp(opcode, ".fill") ) { printf("error: unrecognized opcode %s at address %d\n", opcode, address); exit(1); } //////////////////////////////////////////////////////////////////// if (!strcmp(opcode, "add") || !strcmp(opcode, "nand") || !strcmp(opcode, "lw") || !strcmp(opcode, "sw") || !strcmp(opcode, "beq") || !strcmp(opcode, "jalr") || !strcmp(opcode, "LCS")){ testRegArg(arg0); testRegArg(arg1); } ///////////////////////////////////////////////////////////////////////// if ( (strcmp(opcode, "halt") && strcmp(opcode, ".fill") && strcmp(opcode, "jalr")&& strcmp(opcode, "LCS") && arg2[0]=='\0') || (!strcmp(opcode, "jalr") && arg1[0]=='\0') || (!strcmp(opcode, ".fill") && arg0[0]=='\0')) { printf("error at address %d: not enough arguments\n", address); exit(2); } /////////////////////////////////////////...
Антиботан аватар за замовчуванням

04.06.2014 15:06

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини